Zwracany towar | Wartość towaru pierwszego gatunku kompletny, z nieuszkodzoną plombą, nieużywany |
Wartość towaru drugiego gatunku kompletny, z uszkodzaną plombą, ze śladami użytkowania, z brakującym wyposażeniem zgodnym z opisem producenta |
Wartośc towaru trzeciego gatunku Niekompletny, z uszkodzoną plombą, z brakującym wyposażeniem o znacznej wartości zgodnym z opisem producenta, ze znaczącymi śladami użytkowania |
---|---|---|---|
Komputery, notebooki (i akcesoria) | 100% | 70% | wg. rynkowej wartości ubytku |
Aparaty cyfrowe, kamery video | 100% | 70% | wg. rynkowej wartości ubytku |
Telefony, tablety, urządzenia GPS | 100% | 70% | wg. rynkowej wartości ubytku |
Pozostałe akcesoria | 100% | 70% | wg. rynkowej wartości ubytku |
Pozostały asortyment | 100% | 70% | wg. rynkowej wartości ubytku |
Oprogramowanie oraz przenośne nośniki danych | brak możliwości zwrotu towaru po rozpakowaniu |
Wypełnij wszystkie pola formularza a nastepnie kliknij przycisk wyślij i drukuj.
Twoje zgłoszenie zostało odebrane i obecnie jest weryfikowane pod kątem poprawności przekazanych informacji. Na adres e-mail podany w trakcie wypełniania formularza wysłano także wiadomość potwierdzającą ten fakt. W ciągu 72 godzin roboczych otrzymasz kolejną wiadomość e-mail zawierającą numer ewidencyjny zgłoszenia. Po nadaniu numeru ewidencyjnego, status realizacji zgłoszenia możesz śledzić na bieżąco pod adresem: http://serwis.navio.com.pl/status.php
W oczekiwaniu na nadanie numeru ewidencyjnego zgłoszenia przygotuj przesyłkę. Pamiętaj, aby zawierała ona:
Po otrzymaniu wiadomości e-mail z numerem ewidencyjnym zgłoszenia, umieść go w widocznym miejscu[1] na przygotowanej uprzednio przesyłce i nadaj ją (dowolną, dogodną dla Ciebie, formą transportu) w terminie 14 dni od dnia przesłania zgłoszenia za pośrednictwem niniejszego formularza elektronicznego[2] na adres:
NAVIO
33-100 Tarnów
ul. Ochronek 5
tel. (14) 69-08-158
Pamiętaj aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki. Może ono być niezbędne do monitorowania postępów i daty jej doręczenia lub w przypadku konieczności wyjaśnienia okoliczności jej zaginięcia czy uszkodzenia zawartości.
Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwracanymi rzeczami [1] i ocenie stanu jej zawartości, zwrócimy Ci wszystkie dokonane za zwracane towary płatności (w tym koszty dostawy). Pragniemy także poinformować, iż Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W związku z tym, jeśli Sprzedawca stwierdzi pomniejszenie wartości zwracanych rzeczy wykraczające poza ramy opisane w zdaniu poprzednim, dokona pomniejszenia wartości zwracanych środków o wartość wspomnianego umniejszenia zgodnie z tabelą zamieszczoną w kroku 1 niniejszego formularza.
[1] Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej